Skládací nákupní taška LOQI INMA HORTAS Pride
Kód: IH-PRZákazníci nás milují
99 % zákazníků nás doporučuje
Doprava zdarma
nad 2 000 Kč
Vše skladem
expedujeme do 24 h
Detailní popis produktu
Značka LOQI představuje chytré skládací tašky. Jakmile jednou poznáte skládací tašku, už nebudete chtít jinou. Skládací taška LOQI je prostě dokonalá. Když ji nepotřebujete, snadno ji složíte do mini úhledného balíčku a vložíte do pouzdra. Vejde se tak do každé kabelky. Díky skládací tašce LOQI Vás nezaskočí žádný neplánovaný nákup cestou z práce nebo ji můžete využít i na jednodenní výlet nebo třeba k vodě. Po rozložení pojme tato skládací taška až 20 kg Vašich věcí. Díky praktickým uchům ji můžete nosit v ruce, nebo pohodlně přes rameno. Vyberte si z krásných motivů nákupních tašek LOQI.
Značka LOQI spolupracuje s umělci ze všech koutů světa a stále rozšiřuje svoji sbírku super silných skládacích tašek, batohů, kapsiček na zip a krytů na zavazadla. Od Christophera Niemannna k Brosmind Brothers. Shinpei Naito k Stephenovi Cheethamovi. Sagmeistere a Walshem Alexem Trochuthem. Je opravdu něco pro každého. LOQI jsou vážně pro každého.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Skládací tašky LOQI |
---|---|
Materiál*: | polyester |
Materiál: | 100% recyklovaný voděodolný polyester |
Rozměr: | 50x42 cm - ucho 27 cm |
Nosnost: | 20 kg |
Velikost složené tašky: | srolovaná - 10x4,3 cm, v kapsičce - 11x11,5 cm |
Hmotnost: | 56 g |
Způsob nošení: | v ruce, přes rameno |
1,0
1 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
1
HN
Hedvika Novotná
Tento produkt nemám a ani bych si tento "woke" hnus nekoupila. Vaše produkty se mi líbí, ale nevím, proč máte v portfoliu nákupní tašku od LOQI (Inma Hortas Pride), která podporuje to, že se muži s knírkem převlíkají za ženy, adoptují si děti a pak s nimi jdou na drag queen úchylného chlapa, který je sešněrován do korzetu a má dámské lodičky. Fakt hnus. Už jen z principu si nekoupím nic od značky LOQI, i když se mi některé jejich grafiky líbí. Prostě nebudu podporovat toto šílenství. V Americe to už končí, je spousta žalob a hodně známých značek přišlo o miliony tím, že se snažilo propagovat tento hnus LQBTQ+, takže se chytly za nos a vrátily se k původními marketingu. Bohužel, tato vlna "zpět do normálu" se k nám opět dostane s zpožděním pár let, takže tady v ČR si stále hrajeme na "nový normál". :-(
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.