Reklamace a vrácení
Vrácení zboží
Nebylo to úplně ono? Nemějte obavy. Nevyhovující zboží můžete do 30 dnů od převzetí balíčku zdarma vrátit – bez udání důvodu (i když za každý důvod jsme rádi, protože se pro vás můžeme zlepšovat).
Jak vrátit zboží?
- Vyplňte formulář
Nejprve si formulář stáhněte a vytiskněte.
Vyplňte všechny údaje. Můžete také označit a vyplnit pole s číslem účtu na faktuře (najdete ho ve spodní části).
Nezapomeňte formulář (nebo fakturu) přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář nebo fakturu přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.
- Pečlivě zabalte produkt
Produkt připravte k odeslání tak, jako když vám přišel. Pečlivě ho zabalte do původní krabice (pokud ji máte k dispozici, v opačném případě použijte jinou). Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Křehčí produkty zabalte do bublinkové fólie či molitanu.
Balíček musí obsahovat:
- vrácený produkt,
- vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz),
- výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození.
- Pošlete balíček zpět k nám – vrátit ho můžete 3 způsoby
Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)
- Najděte si nejbližší pobočku Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky), na kterou zásilku, o maximální hmotnosti 10 kg s max. nejdelší stranou 120 cm, donesete.
- Při předání obsluze řekněte kód 92176829.
- Díky kódu neplatíte žádný poplatek a vrácení je zdarma.
- Před odchodem z pobočky dostanete potvrzení o přijetí balíčku.
Vrácení na sklad Homein.cz (zdarma)
Zastavte se produkt vrátit zdarma přímo za námi na adresu našeho skladu:
Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
Vrácení přes libovolnou přepravní společnost (na vlastní náklady)
Pokud vám nevyhovuje možnost vrátit balíček přes Zásilkovnu nebo v našem skladu, můžete ho zaslat jakoukoliv jinou přepravní společností (na vlastní náklady). Pošlete ho na adresu:
Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
- Vyčkejte na vrácení peněz
Na vyřízení vrácení a poslání peněz máme 14 dní. Do té doby vám pošleme platbu zpět na účet, který jste uvedli ve formuláři nebo na faktuře.
Reklamace zboží
Nějaká vada? Něco špatně? Řekněte nám o tom, rádi to napravíme.
Jak reklamovat zboží?
- Ozvěte se nám a zdokumentujte vady
Pošlete nám e-mail na info@homein.cz a do předmětu uveďte: Reklamace + číslo vaší objednávky.
V e-mailu:
- Popište poškození – stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
- Přiložte fotky vady – pokud vadu správně nafotíte, opět urychlíte vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici a výplň balíku.
Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, bez obav ho převezměte. Nafoťte celý poškozený balíček a sepište škodný list s přepravcem. Díky tomu bude průběh reklamace rychlejší.
Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší.
- Počkejte, než se ozveme a navrhneme další postup
Co nejrychleji odepíšeme a domluvíme se na odvozu reklamovaných produktů, který je zdarma. Také se dohodneme, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.
Je něco nejasné? Napište na e-mail info@homein.cz nebo na volejte na +420777592979. Vše společně vyřešíme.
Za tým obchodu Homein.cz,
Martin Kašpar