Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Nebylo to úplně ono? Nemějte obavy. Nevyhovující zboží můžete do 30 dnů od převzetí balíčku zdarma vrátit – bez udání důvodu (i když za každý důvod jsme rádi, protože se pro vás můžeme zlepšovat).

Jak vrátit zboží?

  1. Vyplňte formulář

Nejprve si formulář stáhněte a vytiskněte.

Vyplňte všechny údaje. Můžete také označit a vyplnit pole s číslem účtu na faktuře (najdete ho ve spodní části).

Nezapomeňte formulář (nebo fakturu) přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář nebo fakturu přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

  1. Pečlivě zabalte produkt

Produkt připravte k odeslání tak, jako když vám přišel. Pečlivě ho zabalte do původní krabice (pokud ji máte k dispozici, v opačném případě použijte jinou). Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Křehčí produkty zabalte do bublinkové fólie či molitanu.

Balíček musí obsahovat:

  • vrácený produkt,
  • vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz),
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození.
  1. Pošlete balíček zpět k nám – vrátit ho můžete 3 způsoby

 Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

  • Najděte si nejbližší pobočku Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky), na kterou zásilku, o maximální hmotnosti 10 kg s max. nejdelší stranou 120 cm, donesete. 
  • Při předání obsluze řekněte kód 92176829.
  • Díky kódu neplatíte žádný poplatek a vrácení je zdarma.
  • Před odchodem z pobočky dostanete potvrzení o přijetí balíčku.

Vrácení na sklad Homein.cz (zdarma)

Zastavte se produkt vrátit zdarma přímo za námi na adresu našeho skladu:


Stylin shop s.r.o.

Škroupova 441

500 02 Hradec Králové

Vrácení přes libovolnou přepravní společnost (na vlastní náklady)

Pokud vám nevyhovuje možnost vrátit balíček přes Zásilkovnu nebo v našem skladu, můžete ho zaslat jakoukoliv jinou přepravní společností (na vlastní náklady). Pošlete ho na adresu:

Stylin shop s.r.o.

Škroupova 441

500 02 Hradec Králové

  1. Vyčkejte na vrácení peněz

Na vyřízení vrácení a poslání peněz máme 14 dní. Do té doby vám pošleme platbu zpět na účet, který jste uvedli ve formuláři nebo na faktuře. 

Reklamace zboží

Nějaká vada? Něco špatně? Řekněte nám o tom, rádi to napravíme.

Jak reklamovat zboží?

  1. Ozvěte se nám a zdokumentujte vady 

Pošlete nám e-mail na info@homein.cz a do předmětu uveďte: Reklamace + číslo vaší objednávky.

V e-mailu:

  • Popište poškození – stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
  • Přiložte fotky vady – pokud vadu správně nafotíte, opět urychlíte vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici a výplň balíku.

Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, bez obav ho převezměte. Nafoťte celý poškozený balíček a sepište škodný list s přepravcem. Díky tomu bude průběh reklamace rychlejší.

Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší.

  1. Počkejte, než se ozveme a navrhneme další postup

Co nejrychleji odepíšeme a domluvíme se na odvozu reklamovaných produktů, který je zdarma. Také se dohodneme, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.

Je něco nejasné? Napište na e-mail info@homein.cz nebo na volejte na +420777592979. Vše společně vyřešíme.

Za tým obchodu Homein.cz,

Martin Kašpar